OKT 2022
Reageer adequaat op klachten en voorkom problemen.
In bijna elk gebouw komen klachten voor over temperaturen, luchtkwaliteit, geluid of licht. Soms ligt de oplossing voor de hand. Het komt echter maar al te vaak voor dat de problemen jarenlang blijven bestaan. Erg jammer, want onbehaaglijke arbeidsomstandigheden zijn niet alleen onprettig, ze kunnen ook leiden tot concentratieverlies, minder productiviteit en meer ziekteverzuim. Zo ver hoeft het niet te komen. Na het volgen van deze eendaagse training heeft u handvatten om adequaat te reageren op klachten en problemen te voorkomen.
Na het volgen van deze cursus:
Tijdens deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
Bij de theoretische achtergronden ligt de nadruk op thermisch comfort en luchtkwaliteit. Visueel comfort en akoestiek komen tijdens de training meer zijdelings aan de orde.
U kunt zelf een voorbeeld meenemen van een ‘probleemgebouw’ om te bespreken.
Korte bespreking van de gebouwen van de cursisten.
Hotel Van der Valk
Stationsweg 91
3621 LK Breukelen